منچستر سيتي
تاريخ : پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, | 14:44 | نویسنده : mohammad mahdi

 عرضه منچستر سیتی از معجزات احتمالا در روز آنها دو بار در زمان توقف را به نفع خود در لیگ برتر به ثمر رساند. روبرتو مانچینی نباید انتظار داشته باشید که دیگر آنها در لیگ قهرمانان اروپاا نجات دهد.


مدیر شهر می پذیرد این همان چیزی است که آنها نیاز به جلوگیری از حامل مشعل برای خودخوانده "بهترین لیگ در جهان" را از درد و رنج تجربه chastening یک خروجی در مرحله گروهی فصل دوم پی در پی است.

منچستر یونایتد نتوانست به مرحله حذفی را در فصل گذشته و شهر همسایه ها در حال انجام یک کار حتی بیشتر قانع کننده از ساخت این سال است.

شکست 3-1 خود را توسط آژاکس در آمستردام، آنها را تنها با یک امتیاز از سه بازی، یک نقطه بسیاری از ناظران منطقی می تواند بین بردن به ثروت ظالمانه خوب به عنوان آنها به نحوی تساوی در برابر بوروسیا دورتموند بعد از باخت به رئال مادرید در برنابئو را ترک کند.
24 ساعت فروتنی آن را برای لیگ برتر به عنوان ضربات به افتخار ناچیز خود را در خانه و خارج از کشور تحمیل شده اند.

منچستر یونایتد تصادفا و تقریبا سقوط کرد قبل از آمدن از دو گل پشت SC براگا از پرتغال به ضرب و شتم در حالی که لیگ قهرمانان دارندگان چلسی متقاعد کننده تر شاختار دونتسک اوکراین از scoreline 2-1 نشان می دهد که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

این صرفا استارت برای وحشت از چهارشنبه سیاه زمانی که آرسنال در زمین خود را کاملا outmaneuvered بسیار چشمگیر بوندسلیگا آلمان شالکه 04 - و مهمتر - منچستر سیتی در هلند درون منفجر شد.


سرجیو آگوئرو مهاجم در یک شب زمانی که شهر قهرمانان لیگ امید به پایان رسید ممکن است باقی مانده است نا امید شده بود. 

آرسن ونگر آرسنال مدیر با سهامداران این باشگاه در صبح روز پنجشنبه و با قضاوت بر اساس تجزیه و تحلیل آماتور مالی در حال وارد شدن به منطقه رسانه ها در سوت پایان در برابر شالکه bellowed، یک ماده بیش از همه دیگران افزایش یابد.

این خواهد بود که سوال احسان چرا آرسنال را بیشتر صرف نیست، چرا که آنها همچنان به از دست دادن ستاره های متحرک مانند رابین ون پرسی و هنوز هم حاضر به پیوستن به spenders واقعی بزرگ است. آنها قابل فهم پس از هفت سال بدون جام است.

سلسله مراتب ونگر و آرسنال بعید است برای دریافت سواری آسان است آنچه ممکن است. شیوه ای که در آن با شالکه برچیده شدند را تفتیش عقاید حتی بیشتر اشاره کرد و دردناک است.

آرسنال به سختی ایجاد فرصت شایسته نام و یک بار شالکه متوجه شد که برزیل سمت چپ پشت آندره سانتوس بود - و این عبارت استفاده می شود به آرامی - مسئولیت کامل، این بازی بود.

شالکه بود، و این نیز به درد کسانی که همچنان به قهرمان لیگ برتر را به عنوان نام تجاری جهانی بزرگ و بالاتر از همه دیگران، از نظر فنی و تاکتیکی برتر را به آرسنال و کاملا سزاوار اهداف پیروزی ها Klaas-Jan Huntellar و ابراهیم Afellay به آنها.

تسلی برای آرسنال می آید در شکل از صلاحیت به احتمال زیاد برای 16 بود اما عملکرد طراحی شده برای دلجویی و یا اطمینان طرفداران نگران نیست.

در حالی که ونگر چهره سهامداران، مانچینی با شیاطین قدیمی و مسلما استنطاق حتی بزرگتر پس از اثبات یک بار دیگر که او می تواند یک دسته در لیگ قهرمانان را می کنید.

این شهر درست در زمان افتخار "گروه مرگ" گرفته شد - اما این بدان معنا نیست و بازیکنان تا به حال به تسریع مرگ خود را با یک سری از زخم خود وارد شده است. این گروه هر یک از کوارتت لیگ برتر را پیدا کرده اند دشوار بود. قهرمانان و آن را غیر ممکن می شود.

ناکامی شهرستان به واجد شرایط بودن برای بازی های حذفی فصل گذشته را به تحول تست از فصل اول در رقابت نخبگان در اروپا قرار گرفت. هیچ بهانه ای برای تلاش خسیس خود را در این زمان می تواند وجود داشته باشد.

این است که در حال حاضر تنها یک شرط در خارج آن شهر حتی به مقام سوم در گروه خود افزایش یابد و ادعا می کنند که یک شکاف در لیگ اروپا، هر چند که آیا آنها می خواهند که موضوع دیگری است.

عارضه اضافه شده این است که اگر شهر موفق به نوبه خود چه به نظر می رسد مانند وضعیت ترمینال در اطراف، عدم خود را از شجره در مسابقات برگ آنها گسترده به چشم انداز یکی دیگر از قرعه کشی خطرناک باز باید فصل آینده را واجد شرایط است.

بازی به بازی و هنوز هم فرصت هایی را برای جلوگیری از این inquests هنوز هم وجود دارد. با توجه به شواهد تا کنون، با این حال، تمام نقاط نشانه وداع زود هنگام است.

و در صورتی که اتفاق می افتد، بسیاری از کانون توجه در مانچینی که، با وجود موفقیت های خود را در رقابت های داخلی، موفق به تسلط بر پیچیدگیهای این تورنمنت قرار می گیرند. او در طی این موفقیت خود را در اینتر میلان بیشتر از هشت هرگز به دست آورد و مگر این که آسمان می افتد، آن را در این فصل خود را در لیگ قهرمانان رقبای اسکار بر روی ثبت شهر خود به نمایندگی از شروع خواهد شد.

مانچینی در پذیرش او به شدت برای این بازی آماده شده است و به نظر می رسید به صرف شب در آمستردام تلاش برای اصلاح نقاط ضعف خود را تا کنون که بدون در آینده نزدیک برای پیدا کردن جواب بسیار وحشیانه صادق بود.

فقط رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا یک دستاورد برای شهرستان در فصل گذشته بود، اما غرور و افتخار در خطر وجود دارد این زمان بود بعد از برنده شدن در لیگ برتر است. به جای غرور، خجالت پس از تسلیم در آمستردام آمده است.

برای یک تیم است که در قالب جامد مانچینی شد، آنها را به طرز وحشیانه ای آسیب پذیر در اروپا نگاه کرد و این کار باید یک نگرانی بزرگ شده است. میکا ریچاردز مدافع اشاره کرد در سردرگمی و عدم درک تاکتیکی از بازیکنان ایتالیا در بازگشت به سه تغییر است.

مانچینی بیشتر تلاش می کند برای پیدا کردن فرمول است که او را به رضایت را در لیگ قهرمانان بیشتر از آن به نظر می رسد او را به طفره رفتن و نا امیدی زیادی در چهره اش پس از این شکست حکم شد.

شده اند وجود دارد لحظات را در خانه در زمانی که آن را شبیه مانچینی قرار دادن تمام قطعات در جای خود، یک جامد دفاع به حمله با استعداد و متنوع نیروگاه که او یایا توره قفل شده است. در خاک های خارجی اثر هرگز به عنوان قانع کننده بوده است و آن را در برابر آژاکس نمونه بود.

پیام تمام شب به نظر می رسد به عنوان یک مدیر و بازیکن در این عرصه بیمار در سهولت. به عنوان یک نتیجه این عرصه آنها بعید است به اشغال بسیار طولانی است.

قهرمانان شکست لیگ است که به سختی به احتمال زیاد به سقوط رژیم مانچینی به بحران است، اما شکی نیست در شهر ابو ابوظبی صاحبان خواهد شد که با حوادث در آمستردام نا امید شده است وجود دارد. آنها را جشن برنده شدن عنوان قهرمانی انگلیسی است اما جاه طلبی آنها به گونه ای است آن است که برخی از آنها می خواستم یک مقدار زیادی از خروج از مرحله گروهی در رقابت های لیگ برتر در اروپا است.

مانچینی و در دفاع از شهر، برنده لیگ قهرمانان هیچ کار سریع است. باید به خاطر آن فقط کمتر از نه سال از سرمایه گذاری فوق العاده ای را در چلسی توسط مالک رومن آبراموویچ در زمان قبل از آنها مدعی تاج و تخت است.

با این کار از هیچ تسلی به شهر به عنوان آنها با یکی دیگر از حذف زود هنگام مواجه هستند و یکی از وظایف فوری مانچینی خواهد بود برای اطمینان از درد ناشی از حوادث در اروپا می کند تاثیر در امور داخلی به عنوان آنها سعی می کنند برای حفظ لیگ برتر نیست.

است که در آن زندگی وجود دارد این امید وجود دارد - اما حتی مانچینی پس از دیگری شب لیگ قهرمانان ملال انگیز به نظر می رسد به سرنوشت منچستر سیتی سمت خود استعفا داد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: